Vacaturebeschrijving
Heb jij een passie voor costumer care en klanttevredenheid. Lees dan snel verder want dan is de functie als Medewerker Complaints & Escalations misschien wel op jou lijf geschreven!
Hierbij registreer, behandel en beheer je klachten en zoek je actief naar klantgerichte oplossingen in samenspraak met de andere operationele diensten.
Onderzoek en definieer je achterliggende oorzaken van klachten met het oog om deze naar de toekomst toe te herkennen en beperken, rekening houdend met de overeengekomen SLA’s.
Blijf je op de hoogte van de interne procedures en externe regelgeving m.b.t compliance en riskmanagement.
Verleen je advies en insights aan supervisors om de klantentevredenheid te verhogen.
Vereisten
Een bachelordiploma of gelijkgesteld door ervaring.
Communicatief vaardig zowel mondeling als schriftelijk.
Ervaring met consumentenkredieten is een plus
Tweetalig in het Nederlands en Frans.
Probleemoplossend, klantgericht en stressbestendig.
Een goede kennis van het MS office pakket.
Voordelen
- Een vast contract van onbepaalde duur binnen een collegiale en informele omgeving.
- Een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met extralegale voordelen.
Contact
Sta je open voor een nieuwe uitdaging en herken je jezelf in dit profiel? Waag dan zeker je kans en solliciteer vandaag of neem contact op met onze Recruitment consultant Yehudi Van Hulsen op het nummer 02 486 07 95.
Vergeet ook zeker geen bezoekje te brengen aan onze jobsite.