Uw opdracht
U zorgt dat tijdelijkgebruiksprojecten tot stand komen en beheert ze. Daarvoor werkt u samen met de beheerders, zodra die zijn aangesteld. U staat ook in voor verschillende aspecten van de gewestelijke website over tijdelijkgebruiksprojecten. Dat alles doet u onder leiding van de verantwoordelijke van de cel Tijdelijk Gebruik en de directrice van het departement. U gebruikt uw technische expertise om advies te geven en oplossingen aan te reiken op het terrein.
Uw activiteiten
Voor de tijdelijkgebruiksprojecten:
U organiseert de oproepen tot het indienen van blijken van belangstelling (OIB): van documenten uitschrijven tot beheerders aanstellen.
U stelt overeenkomsten op.
U doet verschillende tijdelijkgebruiksprojecten tot stand komen en leidt ze, in samenwerking met de beheerders (zodra die zijn aangesteld).
U beheert de contacten met de verschillende spelers en volgt de aanvragen op (geïnteresseerden, gebruikers, openbare spelers).
Samen met de andere diensten staat u in voor de juridische, administratieve, boekhoudkundige en technische (verzekeringen, overeenkomsten) aspecten van de tijdelijkgebruiksdossiers. Daarvoor behandelt u de informatie, stuurt u die door en stelt u de dossiers samen.
U voert gegevens in in de verschillende databanken van de cel. (Daarvoor moet u Excel beheersen.)
U stelt overeenkomsten, brieven, verslagen (in samenwerking met de beheerder) en nota’s (aan de hiërarchie, de raad van bestuur of de regering) op en volgt de beslissingen op.
U voert zoekopdrachten uit en verzamelt gegevens voor studies en analyses.
Wanneer nodig biedt u administratieve steun (u beheert en klasseert de post, neemt de telefoon op, beheert mailboxen en agenda’s, voert gegevens in in de boekhoudtool ...).
Voor de website over tijdelijk gebruik:
U draagt bij tot de uitwerking en ontwikkeling van temporary.brussels. U volgt de verschillende projectfases op in samenwerking met de openbare en private partners. U brengt verslag uit over de voortgang van het project aan uw leidinggevende.
U neemt deel aan samenwerkingsvergaderingen met de openbare partners over het beheer van de website van het gewestelijke loket voor tijdelijke gebruiksbestemmingen.
In samenwerking met de beheerder van het gewestelijke loket voor tijdelijke gebruiksbestemmingen van perspective.brussels behandelt u bepaalde gegevens en volgt u die op.
U verzamelt gegevens (verslagen, samenvattingen, vergelijkingen, analyses) voor studies en analyses.
Uw profiel
Toegangsvoorwaarden
U behaalde een relevant bachelordiploma en hebt afdoende ervaring in een gelijkaardige functie.
Beroepscompetenties
U hebt de kantoortoepassingen (Microsoft 365) onder de knie.
U spreekt vlot Nederlands en/of Frans.
U hebt een vlotte pen en goede synthesevaardigheden.
U bent vertrouwd met de externe actoren die betrokken zijn bij de projecten van de cel.
Enkele troeven: u bent tweetalig (Nederlands-Frans), u hebt basiskennis van stedenbouwkundige en bouwvoorschriften en u kent Brussel als uw broekzak.
Gedragscompetenties
U werkt nauwgezet en georganiseerd, volgens de opgelegde deadlines.
U bent dienst- en oplossingsgericht.
U bent ruim inzetbaar en proactief.
U bent een teamspeler die ook graag zelfstandig werkt.
U bent stressbestendig.
U wilt voortdurend bijleren over uw expertisedomein.
Ons aanbod
voltijdse arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
evenwicht tussen werk en privéleven (minstens 35 jaarlijkse vakantiedagen + 10,5 dag recuperatie om de 40 urenweek te compenseren + mogelijkheid om te telewerken na toestemming van de verantwoordelijke);
loon volgens het niveau van het diploma (weddeschaal B101, geïndexeerd brutojaarloon tussen 29.826,51 euro en 56.037,47 euro, plus vakantiegeld en eindejaarspremie);
verrekening van alle anciënniteit in de openbare sector en tot 6 jaar anciënniteit in de privésector;
tal van voordelen: maaltijdcheques, diverse premies (levensduurtepremie als u in Brussel bent gedomicilieerd, tweetaligheidspremie als u een Selor-attest behaalde), terugbetaling woon-werkverkeer (openbaar vervoer, fiets), voordelige hospitalisatieverzekering ...;
een dynamische, geëngageerde en gemoedelijke werkomgeving, want dat zijn de drie kernwaarden van citydev.brussels.
Contact
📧 E-mail uw cv, motivatiebrief en een kopie van uw relevante diploma naar jobs@citydev.brussels.