Jouw toekomstige werkgever is een toonaangevende Europese aanbieder van payroll- en hr-diensten. Hun doel is om oplossingen voor medewerkers tot leven te brengen zodat alle bedrijven, groot of klein, alles uit humanresources kunnen halen.
Als Customer Support Medewerker ziet je takenpakket er als volgt uit:
Toekennen van accounts en toegangsrechten aan klanten.
Bieden van ondersteuning bij problemen met toegangsrechten en aanmelden op het klantenportaal en dit zowel via mail als telefonisch.
Monitoren en periodiek controleren van toegangsrechten op gevoelige applicaties en data.
Instellen, beheren en distribueren van fysieke tokens (Vasco Digipass) naar klanten.
Relevante procedures en documentatie binnen het team opstellen en actueel houden.
Assisteren bij de optimalisatie, standaardisatie en vereenvoudiging van security processen.
Deze kwaliteiten heb je als Customer Support Medewerker nodig:
Je bent een administratieve duizendpoot.
Je hebt interesse in IT maar ervaring is niet vereiste.
Je staat analytisch sterk in je schoenen.
Je bent integer, leergierig en zeer nauwkeurig.
Je bent klantvriendelijk en diplomatisch, maar weet ook je mannetje te staan.
Je spreekt vlot Nederlands en Engels met een goede basis Frans.
Je bent communicatief, hebt een hands-on mentaliteit en bent zeer klantgericht bent.
Initiatief tonen en actief communiceren.
En dit krijg je er voor in de plaats:
Naast een competitief salaris en voordelenpakket (maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, etc.) krijg je de zelfstandigheid en flexibiliteit om je werk in handen te nemen. Zo kan je dankzij flexibele werkuren of door van thuis of andere kantoren te werken, je eigen werk organiseren. Leren en innoveren is zoals ademen. Onze klant is zo altijd geïnspireerd om net dat beetje meer te doen. Via de vele opleidingen en projecten leer je van experts of uit de praktijk. Vanaf de start word je in je team begeleid, waardoor je kunt profiteren van onze kennis, talenten en verschillen.
Is deze vacature op jouw maat? Contacteer ons dan snel via info@hrit.be en bezorg ons je CV.