Niveau: Professionals
Business Unit: Warehousing & Distribution
Locatie: Antwerpen
Ben jij iemand die graag als eerste aanspreekpunt voor klanten fungeert? Vind je het daarnaast uitdagend om continu logistieke processen te coördineren? Dan is dit een functie die goed bij jou past.
WERKEN BIJ BROEKMAN LOGISTICS ANTWERPEN
Broekman Logistics is een groeiende en ambitieuze speler in contract logistiek en focust zich op grote lange termijn contracten, waarin we end-to-end supply chain oplossingen aanbieden. In Antwerpen bieden wij onze klanten “state of the art” opslagmogelijkheden voor vloeibare en vaste chemische stoffen. Met ruim 140 medewerkers werken wij dagelijks hard om onze klanten van een optimale service te voorzien.
JOUW WERKZAAMHEDEN ALS CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER
Wanneer je deze functie gaat vervullen ben je verantwoordelijk voor het totale klantproces van één of meerdere klanten. Jij zorgt ervoor dat de klantvraag tot in de puntjes geregeld wordt en houdt daarbij nauw contact met de klant. Je zal op deze manier klantrelaties uitbouwen en een onderdeel zijn van de groei van Broekman Logistics. Wat ga je precies doen?
1. Het aannemen en in gang zetten van boekingen. Je zorgt ervoor dat de boekingen worden verzameld, dat deze compleet worden gemaakt en geeft de instructies door aan de interne afdelingen, en voert zelf boekingen en correcties uit. Tevens kun je inschatten of een boeking al dan niet terecht of verdacht is, en kun je de waarde inschatten van historische boekingen en hierover rapporteren.
2. Het monitoren van het orderproces. Je monitort of de aanvragen worden afgehandeld volgens de wensen van de klant en stuurt tijdig bij om afwijkingen en vertragingen te voorkomen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant wat betreft de voortgang en communiceert ook intern over de prioritering. Ook het door de organisatie leiden van orderwijzigingen van diverse aard is voor jou geen probleem.
3. Verbeteren van het proces. Het signaleren en continu verbeteren van knelpunten in de (order) processen is een belangrijk onderdeel van de functie. Daarnaast evalueer je de geleverde prestaties met de klant en geef je opvolging aan de eventuele verbeterpunten. Je communiceert hierover met diverse personen binnen en buiten de organisatie. Denk hierbij aan Operations Managers, maar ook IT afdelingen en klanten. Tevens ben je sterk in het vooraf in kaart brengen van plannen en overtuigen van de meerwaarde van jouw idee.
4. Partnership verder uitbouwen met de klant. Je bent voor één of meerdere klanten de aanspreekpersoon en bouwt een band op met de klant om zeker te stellen dat de dienstverlening ook in de toekomst is gewaarborgd. Je bespreekt met de klant frequent de performance door en zorgt er voor dat de dienstverlening mee innoveert met de klant. Je bent communicatief vaardig en weet binnenkomende vragen goed te beantwoorden, of door de interne organisatie te leiden om tot een antwoord kan komen wat een bijdrage levert aan behoefte van de klant. Je kan je ook verplaatsen in de business van de klant en zorgt er voor dat ook inhoudelijk een waardige gesprekspartner bent. Je kunt interne memo’s ombuigen naar een sterk antwoord richting de klant, zowel in het Nederlands, als in het Engels.
5. Betrokkenheid in verbeteringsprojecten. Je bent betrokken, of zelfs in de lead, tijdens verbeteringsprojecten. Je overlegt met de klant over de te nemen stappen en weet deze te plannen en tijdig te (laten) uitvoeren. Tevens bepaal je prioriteiten tijdens de projecten en communiceert met interne en externe stakeholders. Je weet de vorderingen in projecten uit te werken in projectlogs, op een concrete en duidelijke manier.
JOUW PROFIEL ALS CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER
Als Customer Service Medewerker weet je makkelijk en helder te communiceren met klanten. Je weet feilloos de vraag boven water te halen en kan hierin commercieel en tactisch gezien goed op inspelen. Daarnaast heb je een proactieve houding, ben je flexibel, stressbestendig en resultaatgericht.
Verder heb je….
Bachelor behaald
Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie;
Handigheid met Microsoft Office is een pré.
WAT BIEDEN WIJ?
Broekman Logistics zet jouw carrière centraal. Wij ondersteunen jou graag in het verwezenlijken van je ambitie en zullen jouw ondernemerschap stimuleren, bijvoorbeeld door het volgen van een gericht opleidingsprogramma binnen de Broekman Academy.
Verder bieden wij jou:
Een marktconform salaris;
13de maand;
Een goede werk/privé balans door flexibele werkuren en 12 ADV-dagen + 3 sectordagen;
Pensioenregeling;
Hospitalisatieverzekering;
Maaltijdcheques;
Eco-cheques.
INTERESSE OF WIL JE MEER INFORMATIE?
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Peter van Duijl, Recruitment Manager, via +31 6 33701313 of via recruiter@werkenbijbroekmanlogistics.com