Missies:
Driving Experience zorgt voor de gebruikers van onze mobiliteitsoplossingen. Zodra zij gebruik maken van hun mobiliteitskeuze begeleiden we hen doorheen hun reis. We trachten steeds optimaal in te spelen op hun behoeften. De interactie moet steeds een positieve ervaring/beleving zijn.
WAT ZIJN JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN?
Als Customer Care Officer ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikers van ons mobiliteitsaanbod:
Via verschillende kanalen (chat, mail, telefoon) heb je dagelijks interacties met de gebruikers met betrekking tot onze diensten en producten.
Operationele vragen gerelateerd aan het gebruik van onze producten worden door jou beantwoord en afgehandeld. We streven hier naar een zo hoog mogelijke first contact resolution.
Je volgt de dossiers van de bijstandsinterventies op door de bestuurders te contacteren. Je hoort of alles goed verloopt en registreert de feedback en/of klachten in onze systemen opdat een verdere opvolging kan gebeuren door de collega’s.
Je maakt afspraken, in overleg met de bestuurder en de leverancier, voor het onderhoud en/of de herstelling van de wagen en regelt de meest geschikte mobiliteitsoplossing.
Binnenkomende klachten behandel en registreer je zorgvuldig in het systeem opdat onze dienstverlening steeds kan worden geoptimaliseerd. Jouw feedback is belangrijk.
WAT ZIJN BASISVEREISTEN VOOR DE FUNCTIE?
eerste ervaring in een klantendienst / customer service center
zeer goede kennis van Nederlands en Frans
kennis van het Engels is een pluspunt
luistervaardig en communicatief
stressbestendig
ownership, je neemt je verantwoordelijkheid op in je functie
een positieve houding en een hoog FUN gehalte.
WAT VERWACHTEN WIJ VAN EEN CUSTOMER CARE OFFICER?
Klantgerichtheid. Driving experience is opgericht om de kwaliteit van de beleving van onze klanten / bestuurders te maximaliseren. Een goede communicatie en een probleemoplossend vermogen zijn hierbij dus cruciaal.
Oog voor detail en nauwkeurigheid opdat elke binnenkomende vraag correct wordt behandeld en opgevolgd. Jouw input is belangrijk voor de collega’s van de andere diensten.
Jouw werk heeft een impact op het werk van de collega’s. Resultaatgerichtheid en samenwerken zijn nodig om zo jouw eigen alsook de teamobjectieven te behalen.
Iemand die belang hecht aan respect, hulpvaardigheid en open communicatie
Teamplayer, samen met je team streef je naar het behalen van de vooropgestelde doelen.
WAT KAN ARVAL JOU BIEDEN NAAST JOUW MAANDLOON?
Een extralegaal pakket bestaande uit maaltijd- & ecocheques, uitgebreid verzekeringspakket incl. hospitalisatie, ambulante en dentale verzekering alsook groepsverzekering
Respect voor werk/privé balans: 32 vakantiedagen, flexibele werkuren, thuiswerk na inloopperiode
Mobiliteitsopties: salary for car, openbaar vervoer, plooifiets
Belang voor wellbeing: fitnessruimte, cafetaria incl. drank/soep/snacks
Opleiding en ontwikkeling: coaching op de werkvloer, opleidingen per functie alsook op basis van persoonlijk ontwikkelingsplan, taal- en competentietrainingen
Work hard, play hard: wekelijkse drink, team bonus