Anderlecht, België Bediende
Functiebeschrijving
Als Customer Administrator ben je verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van klantendossiers binnen de Customer Administration. Je staat in voor het administratief beheer (openingen, overnames, wijzigingen, waarborgen, sluitingen) van klantencontracten van persverkooppunten. Hierbij is klantentevredenheid steeds jouw hoogste prioriteit.
Je bent verantwoordelijke voor het administratief beheer en verwerking in SAP van de klantendossiers vanaf de aanmaak tot en met het archiveren:
Opvolging van de aanmaak van het verkoopspunt, oprichting van de dossiers, waarborgen... in SAP
Aanpassing van het systeem volgens de planning van vakanties, opschorting en overnames
Je staat de klanten steeds te woord (telefonisch of per e-mail) voor de aanmaak en opvolging van zijn/haar dossier.
Je volgt de procedures van de Customer Administration strikt op.
Je werkt graag in teamverband en draagt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
Je neemt verantwoordelijkheid bij problemen om een oplossing te kunnen bieden aan de klant.
Je rapporteert aan de Teamleader.
Profiel
Zeer klantvriendelijk en commerciële ingesteldheid
Teamplayer
Analytische vaardigheden
Oog voor detail en nauwkeurig
Stressbestendig
Procedure- en oplossingsgericht
Autonoom
Hands-on
Studies - Ervaring - Kennis
Je hebt een sterke ervaring opgebouwd in een administratieve functie en relevante ervaring in een klantendienst
Je hebt een uitstekende kennis van het Frans en kennis van het Nederlands
Je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs
Goede kennis van het Microsoft Office Pakket
Kennis van SAP is een pluspunt
Ons aanbod
Een boeiende job in het hoofdkantoor te Anderlecht
Een tijdelijke opdracht van minstens 6 maanden in een voltijds uurrooster (37u/week)
Jouw inzet wordt beloond met een salarispakket volgens het paritair comité 200 en andere extralegale voordelen
Na een opleidingsperiode behoort thuiswerk tot de mogelijkheden (max 3 dagen/week)