Als drijvende kracht van de stuurgroep welzijn werk je een organisatiebreed welzijnsbeleid uit, waarbij je ook diverse acties ondersteunt en uitvoert.
Je bouwt het aanwezigheidsbeleid verder uit: je analyseert informatie en cijfers, bepaalt mee inhoudelijk de speerpunten van dit beleid, sensibiliseert, ondersteunt medewerkers en leidinggevenden.
Je behartigt het reïntegratiebeleid voor langdurig zieken:
Uitwerken van het beleid omtrent langdurig zieke medewerkers
Coördineren van het reïntegratieproces
Optimalisatie van subsidies en ondersteuningsmaatregelen
Je hebt hierbij een brugfunctie tussen arbeidsgeneesheer– medewerker – leidinggevende
Je organiseert en geeft opleidingen rond welzijnsthema’s.
Profiel
Je beschikt over een bachelordiploma en kan enkele jaren werkervaring voorleggen. Een relevante bijkomende opleiding spreekt in je voordeel (bv. zorgmanagement, gezondheidsmanagement, personeelsmanagement, vertrouwenspersoon, ...).
Vanuit jouw vakkennis, enthousiasme en gedrevenheid slaag je erin anderen te overtuigen.
Je bent creatief, kan zelfstandig werken en je bent een initiatiefnemer.
Je hebt een sterk analytisch vermogen en bent ondernemend om met de gemaakte analyses aan de slag te gaan.
Je bent sterk in netwerken, dankzij je contactvaardigheid en assertiviteit leg je makkelijk contacten tussen en met verschillende personen.
Je bent kritisch en je vormt een visie die je helpt bij het uitwerken van je verantwoordelijkheden.
Wij bieden
Een vast contract met een jobtime van 50% tot 60%.
Een fijn team van enthousiaste collega's die jou met open armen ontvangen.
Deskundige ondersteuning door jouw verantwoordelijke, collega's en ons team 'Begeleiding nieuwe medewerkers'.
Opleidingskansen om je talenten verder aan te scherpen en hierdoor professioneel en persoonlijk te groeien. Naast on-the-job-opleiding krijg je de mogelijkheid om zowel interne als externe opleidingen te volgen.
Bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie.
Gratis hospitalisatieverzekering voor vaste contracten, maaltijdcheques, fietsvergoeding, gratis treinabonnement, en nog een ruime waaier aan andere personeelsvoordelen (bedrijfsrestaurant, kortingen bij plaatselijke handelszaken, vakantieopvang voor kinderen van medewerkers,…. )
Neem zeker een kijkje op http://www.vitaz.be/voordelen voor meer informatie over al onze troeven. De verloning is volgens looncategorie14 (IF.IC barema) van PC 330.
Bedrijf
Vitaz staat voor :
3000 medewerkers
300 artsen
op 6 verschillende locaties in Sint-Niklaas, Temse, Hamme, Beveren, Sint-Gillis-Waas en Lokeren
1150 bedden voor klassieke en daghospitalisatie.
We behaalden recent het internationaal erkende NIAZ- kwaliteitslabel en slaagden met grootste onderscheiding. Wij bieden op deskundige wijze specialistische gezondheidszorg en dringende medische hulpverlening aan gehospitaliseerde en ambulante patiënten. Werken bij Vitaz betekent ... TOP job :
Met doorgroeimogelijkheden
In een innovatieve werkomgeving
Met een goede ligging voor een optimale work-life balance
TOP collega’s :
Professioneel en gepassioneerd
Van wie je veel leert en met wie je vlot samenwerkt
In een sfeer van warmte, vertrouwen en vriendschap
TOP ziekenhuis :
Toekomstgericht, stimulerend en voortdurend in beweging
Kwaliteitsvolle zorg op mensenmaat
Open en eerlijk, vol respect voor het leven
Contact
Gegevens + CV via jobformulier
📞 03/760 22 22 - Nancy Gruwez - Diensthoofd Personeel & Organisatie