Functieomschrijving
De backoffice is de ‘backbone’ van elk bedrijf. Loopt alles daar ‘smooth’, dan ligt de weg naar succes wijd open. Ben jij een vlotte teamgenoot met een ruggegraat? Lees dan snel verder!
edpnet? Nooit van gehoord!
Je had nog nooit van edpnet gehoord? Wij ook niet van jou. En dat boeit helemaal niks, want bij edpnet vind je geen egotrippers. Als underdog tegenover de grote telecomoperatoren, hangen wij aaneen als een bulldog aan een vette kluif. We zijn een compact jong en dynamisch team waar je écht op kan rekenen. Je praat zonder omwegen met je leidinggevende, die je feedback geeft en coacht in een open en informele sfeer. We’ve got your back at the backoffice!
Toch graag nog een klein woordje uitleg? Wel, wij zijn een eigenzinnige en onafhankelijke telecomprovider, al sinds 1999. We specialiseren in ‘internet only’-abonnementen, met snel en écht onbeperkt internet, zonder kleine lettertjes. Alles aan een eerlijke prijs, zonder gedoe. Laat de telecomreuzen maar uitpakken, ons pakken ze niet in. Jij daarentegen, mag ons elke dag inpakken met de onderstaande skills.
Functievereisten
Zei er iemand ‘smooth’?
Jij bent een spons voor nieuwe informatie. Je kijkt uit naar de 4 maand durende opleiding en je staat te trappelen om zelfstandig thuis te telewerken. Aan de telefoon ben je zoet gevooisd en chatten of mailen met jou is een plezier. Zowel klanten als medewerkers houden van je excellent communicatietalent: de eerste commerciële of administratieve vraag die jij niet beantwoord krijgt, moet nog uitgevonden worden.
Je kent je talen (NL/FR/ENG) en je hebt een goede IT/bedrijfssoftware kennis. En ook al doe je geen cold-calling of hard-selling, in gesprek met klanten spot je als een adelaar nieuwe verkoop-opportuniteiten.
Ben jij onze ‘backbone’?
Onder je engelachtige communicatie zit een duvel met ruggegraat. Met je technisch inzicht verwerk je snel, gestructureerd en overzichtelijk een hoop info alsof het niets is. Je maakt waterdichte offertes die overtuigen, en je zorgt als een moederkloek (of haantje de voorste) voor al je in- en outbound salesdossiers. Daarnaast raak je niet snel van slag door ontevreden of zelfs verbaal agressieve klanten (er zijn al eens stouterikjes die dat durven).
Omdat jij van overzicht houdt, nog eens kort wat we zoeken:
Je houdt van het wonder dat internet heet, en je wil graag met een waardige verdeler als edpnet in zee (niet letterlijk in zee, ons hoofdkantoor ligt in Sint-Niklaas)
Je bent ervaren in administratie/customer service/commerciële binnendienst
Je hebt een goede talenkennis NL/FR/ENG (volledige 2-taligheid NL/FR is een mooie plus en je Engels is sterk genoeg voor interne training, documentatie en communicatie)
Je bent vertrouwd met IT/interne bedrijfssoftware (Enterprise Resource Planning-system)
Je wil occasioneel naar kantoor in Sint-Niklaas komen voor training of meetings
Naast skills, heb je een parel van een persoonlijkheid:
sociaal
aangenaam
teamplayer
administratief en ordelijk aangelegd
commerciële flair in het klantencontact
leergierig (open staan voor nieuwe zaken en snel leren
stressbestendig (multitasking, kunnen omgaan met ontevredenheid, agressie …)
technisch inzicht (structuur aanbrengen en overzicht bewaren terwijl je veel info verwerkt)
Staat daar ook iets tegenover?
Naast de goede karma die edpnet uitstraalt, mag je rekenen op:
Een fulltime telewerk-contract (maakt ons niet uit of je thuis, op een terras of vanop het Hellend vlak van Ronquières werkt, zolang je maar kwaliteit levert)
Een solide commerciële en technische training
Een hecht team met een crème van een teamleader
Alles wat je nodig hebt om vlot thuis te werken: laptop met softphone-programma, headset, klavier, muis, laptopverhoger, bureau, bureaustoel …
Een mobiele werkplek op kantoor
Een deftig loon (naar ervaring) met een netto onkostenvergoeding van 125 EUR per maand