Franklin Rooseveltlaan 349, 9000 Gent, België
Voltijds
Beschrijving van het bedrijf De pandemie heeft zoveel veranderd in ons leven, inclusief hoe we werken en waar we wonen. 2 jaar geleden hebben we Soulbricks opgericht met het oog op het ondersteunen van eigenaars van kantoorgebouwen die geconfronteerd zijn met miljoenen mensen die nu op afstand van thuis uit werken of die parttime pendelen in deze hybride wereld. In partnership met verschillende eigenaars gaan we dit jaar heel wat nieuwe locaties inrichten. Om onze groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een Project Administrator die vol ambitie en met passie helpt om elk van de werkplekken die we creeren tot een succes te maken.Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker projectadministratie. Je bent samen met je directe collega’s verantwoordelijk voor de uitvoering en bewaking van de voortgang van diverse administratieve acties die voortkomen uit kantoorinrichtingsprojecten.
Een paar van je werkzaamheden op een rijtje:
Tijdens de 2-wekelijkse teammeeting wordt de voortgang besproken van de projecten, je staat in voor de rapportering en werkt deze bij in ons planningsprogramma.
Je biedt ondersteuning bij opstellen verkoopdossiers: offertes & bestellingen voorbereiden
Je zorgt voor inkoop van materialen en vraagt prijzen op bij leveranciers
Je plaatst bestellingen, kijkt orderbevestigingen na en plant leveringen in
Verder vervult je algemene administratieve taken zoals opvolging van inkomene en uitgaande facturatie
Functie-eisen
Je bent georganiseerd, constructief en oplossingsgericht
Je hebt affiniteit of enige ervaring met project administratie of beschikt over minstens een bachelor diploma
Je beheerst de Nederlandse taal heel grondig en precies, zowel mondeling als schriftelijk
Je hebt goeie kennis van Microsoft Office365 programma's, kennis van Exact Online is een pluspunt.
Je gelooft erin en gaat ervoor! Jij zet je schouders onder je nieuwe uitdaging
Aanvullende informatie
Een supertof team waar je kan samenwerken in een boeiende en uitdagende werksfeer
Variërend werk voor uiteenlopende klanten, je zal dossiers behandelen van A tot Z
Goede werk-privé balans, functie kan indien gewenst deeltijds ingevuld worden
Doorgroeimogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf en persoonlijke ontwikkeling door opleiding
Een competetitieve verloning volgens je capaciteiten en inzet, aangevuld met extralegale voordelen