Het grootste deel van je collega’s werkt vooral buiten de eigen kantoormuren, en toch slaag jij erin om iedereen op de hoogte en verbonden te houden. Jij kent het geheim om van collega’s tevreden ambassadeurs te maken. Als Internal Branding & Communication Expert bij TriFinance ben jij onmisbaar voor ruim 800 collega’s in vier landen.
Jouw uitdaging
De medewerker staat binnen ons familiebedrijf op de eerste plaats. Sinds onze oprichting in 2002 richten we ons op de snelle professionele groei en ontwikkeling van medewerkers. Motivatie en ambitie zijn daarbij de sleutelwoorden. We leggen de groei en ambities van collega’s vast en werken met elkaar aan de realisatie daarvan. Heldere communicatie is hierbij onmisbaar. We delen informatie via veel verschillende kanalen en voornamelijk via het geschreven woord. Dat willen we moderniseren. Jij brengt onze interne communicatie naar een hoger niveau. We gaan daarnaast aan de slag met een toekomstvast merkverhaal dat ook intern tot leven moet worden gebracht. Hier komen branding en interne communicatie samen en ben jij de vooruitgeschoven pion voor een internal branding programma.
Om de invulling concreter te maken, kan je bijvoorbeeld denken aan:
Opstellen van interne berichtgeving en newsletters
Boodschappen van het Leadership Team vormgeven via verschillende kanalen
Vertalen van interne projecten naar de juiste interne communicatiekanalen
Optimaal inzetten van de mix van interne communicatiekanalen
Wie we zoeken voor deze vacature
Je omschrijft jezelf als een echte communicatie expert en je hebt:
minimaal 5 jaar ervaring in een interne communicatie rol
Je beschikt over een bachelor of master diploma
Je hebt passie en talent voor schrijven
Je bent fan van visuele communicatie
Je bent graag in contact met anderen
Je bent in staat om je eigen ideeën op tafel te leggen en te onderbouwen
Je beheerst de Engelse taal zeer goed
Ons aanbod
Je krijgt een afwisselende job, veel eigen verantwoordelijkheid en een plek om te leren en kennis te delen. Uiteraard in combinatie met een aantrekkelijk salarispakket afhankelijk van jouw ervaring en aangevuld met extralegale voordelen:
een bedrijfswagen met tankkaart
smartphone met abonnement
een netto-onkostenvergoeding
maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag
ecocheques twv 250 euro per jaar (pro rata)
een groeps- en hospitalisatieverzekering
flexibele werkuren
32 vakantiedagen
een aantrekkelijk cafetariaplan
Je krijgt alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en draagt bij aan de groei van onze organisatie
Je komt te werken in een decentraal en multidisciplinair team. Dat zijn dure woorden om te zeggen dat je directe en indirecte communicatie collega’s vanuit Nederland, België en Duitsland vooral werken vanuit een eigen focus of specialisatie. Dat is tof, want zo is er altijd iets op te pikken van de ervaring en inzichten van de ander. Je werkplek is één van onze Belgische kantoren (Antwerpen, Hasselt, Gent, Roeselare, Zaventem, Louvain-la-Neuve), maar je bent ook regelmatig in Amsterdam en Düsseldorf te vinden.
Je gaat ook veel samenwerken met je collega’s van Care (Human Development) die zich onder andere bekommeren om de onboarding en ontwikkeling van onze mensen en het aantrekken van nieuwe collega’s. Bovendien komt er een directe lijn naar het Leadership Team. Je vervult echt een centrale plaats in onze organisatie en bent daardoor een belangrijke spil in het waarmaken van onze belofte: de medewerker staat op de eerste plaats.
Over TriFinance
Wij zijn een netwerkorganisatie gericht op pragmatische Consultancy. We zijn 800 man sterk en actief in Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. We ondersteunen onze klanten en opdrachtgevers met advies en implementatie diensten.
Werken bij TriFinance betekent, dat jouw groei centraal staat. Wij zijn ervan overtuigd, dat jouw groei en ontwikkeling betere oplossingen oplevert voor onze klanten. Wij noemen dit: “Furthering people for better performance in Do-How”.