Wij bieden onze klanten reeds meer dan dertig jaar een totaalservice aan inzake boekhouding, fiscaliteit en adviesverlening rond alle financiële aangelegenheden. Momenteel zijn we in het kader van groei op zoek naar een collega, die net als ons, gepassioneerd is door boekhouding.
WAT MAAKT DEZE VACATURE ZO INTERESSANT?
We hebben een zeer uitgebreid cliënteel afkomstig uit diverse sectoren;
Je komt in contact met zowel éénmanszaken als vennootschappen;
Dankzij het nauw contact met de klant ben je sterk betrokken bij elk dossier;
Je komt terecht in een enthousiast team;
Je takenpakket bestaat uit:
Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen;
Btw-aangiftes voorbereiden;
Assisteren bij de jaarafsluit;
Voorbereiden van jaarrekeningen en balansen;
Assisteren bij de fiscale formaliteiten (zowel VenB als PB);
Op termijn zijn er zeker doorgroeimogelijkheden.
WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU?
Je bent in het bezit van een bachelor- of masterdiploma in een boekhoudkundige richting of je hebt relevante beroepservaring;
Je hebt graag afwisseling en houdt ervan om te anticiperen en snel te redeneren;
Je bent vlot in het Nederlands, andere talen zijn een plus;
Je werkt zelfstandig en durft actie te ondernemen en je bent leergierig.
WAT KAN JIJ VAN ONS VERWACHTEN?
Je komt terecht in een KMO met een horizontale structuur;
Initiatieven worden toegejuicht, we staan steeds open voor nieuwe ideeën of verbeterpunten;
We besteden aandacht voor work-life balance met o.a. mogelijkheid tot flexibel uurrooster: opstarten tussen 7u - 9 u;
Wij voorzien een fulltime contract van onbepaalde duur, 4/5de is bespreekbaar;
Je mag rekenen op een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, eco- cheques, bonus en verlof aangevuld met 12 ADV dagen.
BENIEUWD?
Stuur jouw CV naar jobs@rcfaccountants.be en onze In-house HR Business Partner Charlotte Moerman (0474/25.18.59) neemt graag contact met je op.