Bediendecontract - min. 80%, gedurende 5 dagen per week, uurrooster te bespreken, kantoor Tervuren
Vastgoedkantoor Ifac Service uit Tervuren werd opgericht in 1978 en is gespecialiseerd in verkoop en verhuur, nieuwbouw en privatief vastgoedbeheer (rentmeesterschap). Het kantoor is actief in de regio Leuven – Brussel. Voor ons team ‘Vastgoedbeheer’ zijn we momenteel op zoek naar een coördinator voor de in- en uitgaande plaatsbeschrijvingen die bij het begin en eind van ieder huurcontract worden opgemaakt door een onafhankelijke expert.
JOBOMSCHRIJVING
Je bereidt in- en uitgaande plaatsbeschrijvingen voor: je verzamelt pandinformatie uit ons beheersysteem, onderhoudsattesten en afrekeningen, kijkt beschikbare sleutels na en bereidt de overdracht van nutsvoorzieningen voor.
Na de plaatsbeschrijving sla je alle verzamelde informatie op in ons beheersysteem.
Je volgt huurschadedossiers op en bemiddelt tussen eigenaar en huurder om tot een oplossing te komen die voor alle partijen aanvaardbaar is.
Je geeft huurschadedossiers aan bij de rechtsbijstandsverzekering en volgt de afhandeling mee op.
Je houdt technische fiches en onderhoudsplannen van huurpanden up-to-date op basis van info van ons technisch team.
Je volgt de agendaplanning van in- en uitgaande plaatsbeschrijvingen met huurders en experts op en lost eventuele planning-issues op.
Je maakt afrekeningen op tussen huurders/eigenaars (betaalde voorschotten vs kosten mede-eigendom).
Je assisteert bij de administratie voor het opstellen van koopdossiers.
Je beheert de sleutels van de panden volgens ons sleutelplan en interne procedure.
Je verwelkomt nieuwe klanten en maakt hen wegwijs in onze dienstverlening (telefonisch of, indien aangewezen, bij ons op kantoor).
Je verzekert samen met je collega’s van de receptie het telefonisch onthaal voor onze klanten.
Je bewaakt mee de efficiëntie en klantvriendelijkheid van alle processen binnen het team beheer.
Je springt bij, wanneer nodig, in andere diensten binnen ons kantoor.
JOUW PROFIEL
Je spreekt en schrijft goed Nederlands, Engels en Frans.
Je bent een geboren planner en coördinator.
Je kan goed bemiddelen en je weet de belangen van verschillende partijen te behartigen.
Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor kwaliteit.
Je bent zeer diplomatisch, uiterst klantvriendelijk en communiceert graag met klanten en leveranciers.
Je hebt uitstekende administratieve vaardigheden.
Je kan goed multitasken.
Je kan vlot overweg met Outlook, Word, Excel en krijgt een nieuw softwarepakket vlot onder de knie.
Je kan autonoom functioneren binnen een sterk team.
Je werkt graag in teamverband en versterkt mee de teamspirit van ons bedrijf.
ONS AANBOD
Een marktconforme verloning
Extralegale voordelen
Een fijne werksfeer in een team van een twintigtal medewerkers, die allemaal klaar staan om je te verwelkomen
Een mooie, nieuwe kantoorruimte in het hart van Tervuren
SOLICITEREN
Gelieve je cv door te sturen naar eva@ifacservice.be met vermelding Coördinator plaatsbeschrijvingen. Heb je vragen over deze functie? Contacteer ons dan gerust via e-mail of op 0475 77 12 89. Wij behandelen je kandidatuur met de nodige discretie.