Voor onze vestiging te Aalter kijken we uit naar een nieuwe collega Customer Care Officer (M/V).
Concreet houdt dit in:
Je staat in voor de aanmaak en opvolging van een klantendatabase in ons ERP Microsoft Dynamics AX;
Daarnaast sta je in voor het opnemen, administratief verwerken en opvolgen van bestellingen;
Je bent verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van onze databases;
Je begeleidt klanten naar onze webshop en ondersteunt hen administratief & telefonisch met bestelling- of facturatievragen;
Klachtenbehandeling en de daar bijhorende opvolging, maken ook deel uit van jouw takenpakket;
Wat wordt er van jou verwacht?
Je hebt bachelor diploma behaald of bent gelijkgesteld door ervaring;
Je bent cijfermatig ingesteld & werkt graag nauwgezet;
Je bent een teamplayer;
Een goede beheersing van de Franse taal is een troef.
Wat bieden wij jou aan?
Een state of the art werkomgeving. Dankzij onze modern workplace policy met ruime bureaus, digitale tools én een enthousiast 'Customer Care' team waar je op kan bouwen, kan jij elke dag het beste van jezelf geven.
Een no-nonsens mentaliteit. Wij werken in een vlakke structuur waar beslissingen snel genomen worden en een transparante feedbackcultuur heerst. Wij stimuleren eigen inbreng en initiatief.
Perspectief. Jij telt als persoon. Wij zetten in op interne promoties via opleidingen zodat jouw talenten optimaal ingezet worden en je jezelf verder kan ontplooien.
Gedreven en enthousiaste collega’s. Naast het werk is er ruimte voor plezier op onze teambuildings, personeelsdrinks, sportieve initiatieven ,…
Een ambitieus groeiend bedrijf. Je maakt deel uit van een groeiend, financieel gezond en gepassioneerd bedrijf waar iedereen elkaar kent.
Een aantrekkelijk salarispakket. Naast een uitgebreid pakket van extralegale voordelen geniet je ook van een flexibel uurrooster en de mogelijkheid tot thuiswerk.
Interesse? Neem contact op met Evelien via elootens@igepajobs.be of T 09 325 45 45. Wij maken graag kennis met jou.