Maak kennis met Signpost, de ICT-partner voor het onderwijs. Je komt terecht bij Signpost, het team dat zich specialiseert in hardware voor scholen. Dit team staat in voor de aankoop, voorbereiding, levering en herstelling van laptops en Chromebooks. Al onze toestellen worden geleverd met een uitgebreide garantie en service. Momenteel zijn we op zoek naar een BID-Manager om ons ondernemende, dynamische team te versterken en zo onze groei verder te ondersteunen.
Jouw opdracht als BID-Manager?
Als tenderspecialist bij Signpost sta je in voor het inschrijven op Europese aanbestedingen. Je zet ons aanbod, naast de verwachtingen van de klant. Je verzamelt alle nodige informatie om de vraag van de klant zo goed mogelijk te beantwoorden.
Bij het invullen van een aanbesteding hou je rekening met value proposition, strategy & solution development, commercial considerations, partner identificiation en risk management.
Als het over prijsbepaling gaat, speel je een belangrijke rol bij het bepalen van de strategie, hierbij word je bijgestaan door de sales director.
Als Bid Manager fungeer je graag als spilfiguur tussen Sales en Operations. Je volgt alle administratieve verplichtingen, eventuele vergunningen en financiële voordelen zodat je het dossier kan overgedragen naar de Sales medewerkers toe.
Als BID-Manager beschik je over volgende vaardigheden:
Je wil meestappen in het groeiverhaal van een sterk groeiend bedrijf en tegelijkertijd je eigen vaardigheden verder ontwikkelen.
Je hebt minstens een sterke affiniteit met of voorkennis van hardware. Een specifiek diploma is geen must.
Je beschikt over een bachelor of master denkniveau.
Ervaring als Bid Manager of projectmanager IT vormt een grote meerwaarde.
Jouw zin voor organisatie, resultaatgericht werken en sterke helicopterview, typeren je.
Je bent van nature een goede communicator, zowel schriftelijk als mondeling, waarbij je je vlot kan uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels.
Je werkt graag autonoom, het zelf zoeken naar en vinden van de juiste oplossing geeft je voldoening.
Time management kent voor jou geen geheimen en voelt je comfortabel om te werken onder enige tijdsdruk.
Wat heeft deze job jou te bieden?
Een veelzijdige functie in een bedrijf dat zowel lokaal als internationaal een sterk groeiverhaal schrijft. Jouw persoonlijke groei staat hierbij centraal en je komt terecht in een ondernemend, dynamisch team met enthousiaste collega’s.
Naast een marktconform loon ontvang je bijkomende extralegale voordelen zoals:
Een bedrijfswagen met tankkaart
Ecocheques
Bonusplan (CAO90)
Eindejaarspremie en vakantiegeld conform PC200
Fruit en soep op kantoor
Mogelijkheid tot volgen van opleidingen en cursussen
Groeps- en hospitalisatieverzekering
Netto-onkostenvergoeding
Een mobiele telefoon met abonnement
Een laptop
Maaltijdcheques: € 6/gewerkte dag
20 wettelijke verlofdagen + 6 ADV-dagen (39-urenweek)
Ben je overtuigd of wens je meer informatie over deze vacature? Contacteer ons! Ervaring: drie tot vijf jaar ervaring Type contract: Permanent