Als advisor vorm je de hoeksteen van onze organisatie. Je belt actief klanten of potentiële klanten op, detecteer behoeften en speelt hier op in. In elk contact ga je voor de best haalbare klantbeleving.
Verantwoordelijkheid en afwisseling
Vlotte communicator. Na een interne opleiding sta je in rechtstreeks contact met klanten. Jij bent de ‘stem’ van het merk dat je met de nodige trots vertegenwoordigt.
Behoeftes. Vanuit bevraging leer je de klant kennen en speel je in op zijn/haar wensen. Je weet opportuniteiten te creeren vanuit de klant en deze om te zetten in verkoop. Later kan je ook ingezet worden op andere (inbound) campagnes.
Administratief talent. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van je contacten.
Profiel
Altijd enthousiast. Je hebt een enthousiaste en sterk resultaatgedreven persoonlijkheid en een passie voor het commerciële aspect.
Tech-savvy. Je bent niet noodzakelijk een IT’er, maar wel handig met programma’s en tools.
Communicatief. Je kan een vlotte babbel aangaan en hebt bij voorkeur ook een vlotte pen
Duizendpoot. Je werk gestructureerd en switcht moeiteloos tussen verschillende taken. No stress.
Je hebt er geen problemen mee om te werken in verschillende shiften binnen de uren van je project
Aanbod
Work hard, play hard. Als voltijdse medewerker heb je recht op 20 dagen verlof + 12 ADV-dagen.
Extralegale voordelen. Zodra je vast in dienst komt, ten vroegste na 9 maanden, omvat je loonpakket o.a. maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
Een lerende omgeving. Je krijgt een doorgedreven basistraining over de producten, diensten en gesprekstechnieken. Elke dag kan je leren en beter worden in je rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen.
Een tweede thuis. Je werkt in een bruisende omgeving, met gratis vers fruit, premium koffie en soep in de winter. De leuke bedrijfsfeestjes geven bovendien nog een extra boost aan de topsfeer.