Functieomschrijving
Je volgt mee de dagelijkse personeelszaken op: afwezigheden, arbeidsongevallen, voorbereiding lonen, input gegevens in loon- en uurroosterprogramma… Je staat medewerkers met vragen te woord, verzorgt algemene communicatie naar medewerkers en bezorgt rapporten in Excel.
Profiel
Je bent gedreven, erg discreet en neemt verantwoordelijkheid. Je bent administratief sterk en denkt mee om processen te vereenvoudigen. Je bent flexibel en kunt goed communiceren. Je wordt niet uit je lood geslagen wanneer je vaak wordt onderbroken tijdens je opdrachten. Dat doe je niet alleen, je komt terecht in een warm team. Samen met je collega’s verdeel je je tijd over onze 2 wzc, beiden in Genk gelegen. Ervaring in personeelsaangelegenheden is een pluspunt, maar geen vereiste. Starters zijn welkom!
Aanbod
Het ZOG biedt je: snelle indiensttreding en warme onboarding 19u contract voor bepaalde duur (1 jaar) relevante beroepservaring wordt overgenomen loonschaal: C3 thuiswerk: 1 dag/week, in samenspraak met je team je salaris verhoogt automatisch volgens de vastgelegde trappen en op geregelde tijdstippen bovenop je basiswedde ontvang je vakantiegeld en eindejaarspremie maaltijdcheques met een zichtwaarde van €6,58 (eigen aandeel is €1,09) gratis hospitalisatieverzekering na 1 jaar waarbij ook jouw gezinsleden voordelig kunnen aansluiten ecocheques fietsvergoeding van €0.25/ gereden kilometer of mogelijkheid tot aanvraag van een elektrische bedrijfsfiets parkeerkaart indien je enkel met je wagen kan komen werken gratis openbaar vervoer 26 verlofdagen + extra feestdag van 11/7 aanvullend pensioenplan gratis griepprik in het najaar diverse kortingen via platform You-P eindeloopbaandagen (vanaf 50) opleidingsmogelijkheden en teambuilding personeelsfeest, sint- en eindejaarspresentjes, week van de medewerker en andere festiviteiten
Contact
solliciteren@zoggenk.be 089 57 35 10 Inschrijven kan tot uiterlijk zondag 22 mei 2022 (datum poststempel of e-sollicitatie telt).