Hoe ziet een job als Employee Accounts PA er uit?
Je valideert tijdig de aankoopfacturen zodat de openstaande vorderingen kunnen worden voldaan op de vervaldag.
Je bent verantwoordelijk voor de correcte toewijzing van de kosten aan de juiste periode, kostenrekening, kostenplaats en toepassing van de juiste btw-code.
Je importeert de verwerkte aankoopfacturen.
Je stuurt de facturen in de autorisatie flow ter controle en goedkeuring, teneinde deze te blokkeren en te deblokkeren voor betaling.
Je beheert het contractmanagementsysteem.
Je zorgt voor een correcte opgave van de maandelijkse intrastat aangifte.
Je stemt op regelmatige basis de openstaande posten met de leveranciers af op basis van saldo bevestiging.
Je voert controle uit of ontvangen facturen voldoen aan wettelijke vormvereisten en onderhoudt hiervoor contacten met leveranciers.
Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van de centrale crediteurentabellen.
Wat verwachten wij?
Minimaal A2 werk- en denkniveau; boekhoudkundige opleiding en/of achtergrond
Cijfermatig en nauwkeurig;
Goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Frans is een plus;
Een goede kennis van MS Office;
Sterke algemene ICT kennis en vlot met verschillende systemen kunnen en durven werken
Eventuele relevante ervaring in een gelijkaardige functie is een troef;
Wat bieden wij?
Een leerrijke en dynamische werkomgeving;
Uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden;
Een tijdelijke opdracht van 1 jaar
Je werkt in een leuk team met een open en prettige werksfeer.
Je ontvangt een aantrekkelijk en marktconform salarispakket aangevuld met een aantal extralegale voordelen waaronder 18 ADV dagen.
Renewi is ervan overtuigd dat mensen het verschil maken en heeft deze overtuiging ook diep verankerd in zijn gehele bedrijfsvoering.
Wie zijn wij?
Nieuw leven geven aan gebruikte materialen. Dat is waar Renewi als beursgenoteerd en leidend waste-to-productbedrijf, met ruim 8.000 medewerkers, elke dag aan werkt. Met een jaaromzet van een kleine 2 miljard en een groot netwerk in de Benelux met bijna 200 vestigingen (hoofdkantoor in de UK), verspreid over negen landen in Europa en Noord-Amerika, zijn we altijd dicht bij onze klanten. We bieden oplossingen voor een aantal van de belangrijkste milieuvraagstukken van vandaag: het verminderen van afval en het leveren van recyclingoplossingen om onnodig gebruik van eindige natuurlijke bronnen te voorkomen.
Voor ons is afval een manier van denken, een kans. Met onze jarenlange kennis, ervaring en brede aanbod aan diensten, bieden we voor ieder afvalvraagstuk een duurzame, pragmatische oplossing. We recyclen afval weer tot bruikbare materialen, zoals gerecycled papier, metaal, kunststof, glas, hout, bouwstoffen, compost en energie. Op die manier winnen we uit het afval van vandaag, de grondstoffen van morgen.
Het resultaat van ons werk? Minder afval, slimmer (her)gebruik van schaarse grondstoffen en minder CO2-uitstoot. Zo werken we aan een schonere, circulaire wereld waarin afval niet meer bestaat.
Wist je dat…
Renewi tijdens de Corona crisis als cruciale sector werd bestempeld?
Wij meerdere keren per jaar aan onze collega’s vragen hoe zij zich voelen bij Renewi in het medewerkersbetrokkenheid onderzoek Pulse?
Onze medewerkers het meest tevreden zijn over hun collega’s en team, hun dagelijkse jobinvulling en de jobzekerheid?
Contact:
Coralien Boeckx, HR Business Partner:
📧 coralien.boeckx@renewi.com
📞 +32 479 596 513