Functieomschrijving
Werken in een Telenet Business Support Center
Mediteren, of liever gaan hardlopen? ’s Ochtends pas scherp zien na een liter koffie, of de dag op gang trappen met een shot bruiswater? Bij ons mag je 100% jezelf zijn. Als klantendienstmedewerker – of liever: ‘technical advisor! – kom je terecht in een open cultuur en een warm nest waar we je talenten koesteren en je imperfecties respecteren, maar waar je ook tot 3 dagen per week voor thuiswerk mag kiezen en 2 dagen in Sint-Truiden. Zakelijke klanten helpen op je pantoffels of op kantoor, en via chat, telefoon, sociale media of mail? Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat steek je meteen op zak.
Je taken in customer service
Jij legt onze businessklanten in de bovenste schuif én in de watten. Je lost de technische vraagstukken op en reikt de optimale oplossingen aan. Je gaat van “nog eens terugbellen??” naar “nog eens merci!”. Je staat klanten te woord via tal van kanalen, zonder voorgekauwd script. Want je bent wie je bent. En dat is: sympathiek, begripvol en enthousiast, met een luisterend oor en met de antenne op scherp, zodat je signalen vlug oppikt. Vliegensvlug, zelfs. Je beantwoordt technische vragen en ruimt problemen van de baan, maar je detecteert net zo vlot met welke diensten de klant het maximum haalt uit online meetings, hoe hij de beste deals sluit vanachter z’n scherm, en altijd en overal digitaal bereikbaar kan zijn. Met je eersteklas assistentie smeed je duurzame contacten. En of je als klantendienstmedewerker af en toe ook een mooie geste mag doen? ‘t Zal wel zijn.
Wat wij te bieden hebben
Jij bent er voor onze zakelijke klanten, en wij zijn er voor mekaar. Je komt niet terecht in zomaar een callcenter, maar in een omgeving die we optimaal aanpassen aan wat jíj nodig hebt. Zo kun jij je ontplooien en waken over je work-lifebalans. Wat we nog in de strijd gooien?
Een stevig salarispakket met heel wat voordelen. Denk aan maaltijdcheques (lekker (handig)), personeelskorting op Telenet-diensten, een hospitalisatieverzekering en een pensioenfonds.
Meteen een vast contract.
De mogelijkheid tot thuiswerk, tot wel drie dagen per week.
Werkdagen die voorbij vliegen, in een flexibel uurrooster. Klanten kunnen bij ons terecht van 6.30 tot 22.00 uur.
Onze ideale klantendienstmedewerker
Voor onze contact centers zoeken we vertrouwensband-bouwers en geboren helpers die geen onderwerp uit de weg gaan.
Je redeneert logisch en denkt ‘digital first’. Je hoeft geen technisch diploma te hebben: met gezond verstand en technisch inzicht kom je er ook.
Je werkt zelfstandig, maar aarzelt ook niet om de hulp in te roepen van collega’s, of om je teamleden een handje toe te steken.
Je wil groeien en nieuwe dingen leren.
Je past je flexibel aan klanten aan, en aan hun situaties en noden.
Verkooppraatjes heb je niet nodig, maar met een mondje Frans scoor je wel extra punten.
Je zal werken in Sint-Truiden.
Zin in een job met inhoud en afwisseling? Word klantendienstmedewerker bij Telenet. Solliciteer nu.