Vacatureomschrijving
Als Winkelcoördinator houd je toezicht op de dagelijkse organisatie van de winkel en stuur je het verkoopteam effectief aan, om samen de resultaten te optimaliseren en de klanttevredenheid te behouden. Een functie waar je volop beroep kan doen op je sociale contacten en verantwoordelijkheden.
Jouw doel? Je staat in voor het optimaal functioneren van de winkel, zowel op menselijk, organisatorisch, als op commercieel vlak. Je werkt nauw samen met je teamleden en bent het aanspreekpunt van de city manager.
Wat doe je concreet?
Je haalt het onderste uit de kan voor jouw Okay Compact Store: je richt de winkel in volgens het merkimago, beheert het assortiment en de rekken, en zorgt voor de orde en veiligheid van de gebouwen. Daarnaast staan er heel wat taken op je te wachten: - Je zorgt ervoor dat de commerciële doelstellingen worden behaald. Door je ondernemersgeest en je contact met klanten bereik je samen deze resultaten. Je past de juiste methodes, werkinstructies en procedures toe. Indien nodig, voer je de nodige veranderingen door. - Je bent het aanspreekpunt van de city manager. Je voert de taken uit die aan jou zijn toevertrouwd en voldoet aan zijn verwachtingen. Je speelt ook alle communicatie naar hem door. Daarnaast zorg je voor voldoende interactie tussen het verkoopteam en de city manager. - Je stuurt je team volledig aan. Zonder de kosten uit het oog te verliezen, zorg je op korte termijn voor een waterdichte planning en organisatie. Rekening houdend met de talenten, energie en arbeidsvreugde van je collega’s. Dankzij jou zit het verkoopteam boordevol operationele knowhow en veelzijdigheid - Je motiveert medewerkers zodat iedereen zich ten alle tijden inzet. Je verdeelt taken, evalueert de winkelprestaties en stimuleert teamwork. Daarnaast delegeer je de overlegmomenten: je zorgt ervoor dat iedere medewerker aan het woord komt en toont je enthousiasme als er voorstellen van verbeteringen of commerciële acties aan bod komen. - Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opleiden van nieuwe medewerkers, zodat zij de nodige kennis, vaardigheden en waarden leren valideren. Je zorgt ervoor dat ze snel hun draai vinden en geeft advies over hun ontwikkeling in de job. Met dank aan jouw enthousiasme, je professionalisme en jouw behulpzaamheid, ben je een geknipte coördinator voor de hele winkel. Hou je van gevarieerd werk en sociale contacten? Weet je perfect hoe je een team moet coördineren? Dan is deze functie voor jou gemaakt! Je werkt in de Okay Compact, in de Grootsermentstraat 7 te Brussel.
Profiel
Opleiding en ervaring – Je beschikt over een diploma secundair onderwijs en hebt bij voorkeur drie jaar ervaring in de retail. Aandacht voor dynamiek en voeling voor organisatie zijn een pluspunt.
Commerciële voeling – Je weet hoe je een winkel moet opzetten, een team moet motiveren of klanten moet verwelkomen om een aangename omgeving te creëren. Dankzij jouw knowhow worden de verkoopdoelstellingen behaald.
Resultaatgericht – Je streeft ernaar om je doelen te bereiken en elke dag het beste te geven van jezelf. Als er zich een probleem voordoet, houd je het hoofd koel en zoek je actief naar oplossingen. Je kan assertief beslissingen nemen.
Communicatieve vaardigheden – Je spreekt je team, je directe collega's en klanten aan op een duidelijke en doelgerichte manier.
Talenkennis – Je spreekt, en hebt een degelijke schriftelijke kennis van het Frans. Zo communiceer je eenvoudig met je collega's, partners en andere stakeholders. Kennis van Nederlands of Engels is een pluspunt.
Wij bieden
Doorgroeimogelijkheden – Als winkelmanager heb je natuurlijk de mogelijkheid om nog beter te worden in je job. Daarvoor krijg je toegang tot interne en externe opleidingen.
Autonomie en uitdaging – Je neemt veel verantwoordelijkheden op je, en kan zelf het initiatief opnemen.
Variatie – Je voert dagelijks verschillende taken uit: een nieuwe medewerker opleiden, de winkel inrichten, de voorraden beheren, cijfers en resultaten analyseren, vergaderingen voorbereiden, ....
Aantrekkelijk loonpakket – Je hebt een mooi salaris met veel secundaire arbeidsvoorwaarden heel wat extralegale voordelen, zoals winstdeelname en maaltijdcheques.
📍Grootsermentstraat 1000 BRUSSEL
Contact:
Julie De Corte Talent Acquisition Partner
02/363.53.43