Ben jij een echte people manager? Houd je ervan om mensen mee te krijgen naar de next level? Werk je daarnaast ook nog eens graag project matig en schrikt een technische uitdaging jou niet af? Dan ben jij waarschijnlijk onze IT support desk coördinator!
Zie jij jezelf werken in een sterk team van support engineers, waar je kennis kan uitwisselen en ervoor zorgt dat jouw team alles in goede banen leidt voor een optimale support- experience voor de eindgebruiker?
Wij zijn op zoek naar een support desk coördinator om ons team te Brussel te leiden. We leren graag gepassioneerde mensen kennen die dag na dag hun skills elke dag willen verbeteren en gedreven zijn om uitdagingen aan te gaan.
WHAT'S IN A WORKDAY?
Je organiseert en leid je team dat verantwoordelijk is voor de goede werking van de processen voor het beheer van IT diensten volgens de ITIL-best practice. (indicent, change, problem, release management,…)
Je bent verantwoordelijk voor het leiden van IT-projecten, het direct aansturen en coachen van de teamleden.
Je definiëert de doelstellingen van het team, stelt de takenplanning op en verspreidt de nuttige informatie binnen het bedrijf.
Je speelt ook een operationele rol in de processen, waarbij je de rol van incident manager vervult bij incidenten met IT-diensten, om de acties en de communicatie op managementniveau te coördineren.
Je beheert de planning. (Servicedesk – Permanentie – Verlof)
Een technische uitdaging schrikt jou niet af!
Het correct inwerken, opleiden, begeleiden en coachen van (nieuwe) consultants.
YOUR HARDWARE
Je hebt al 3- 5 jaar ervaring als Support Engineer en gewerkt met SD Tools.
Je bent vertrouwd met de ITIL-methodologie en hebt hier reeds een ITIL CDS certificaat van of bent bereidt om dit te behalen binnen de 6 maanden.
Je hebt een grondige kennis van producten en technologieën voor IT-service management en IT- infrastructuurbeheer.
Je bent in staat prioriteiten te stellen en beschikt over de nodige kwaliteiten om de motivatie van het team en de coördinatie van de activiteiten te verzekeren.
Je spreekt vlot NL – ENG of ENG-FR en bent in het bezit van een rijbewijs B.
YOUR SOFTWARE
Born with an BlueIT- Attitude
Sharing knowledge = caring
Growth mindset
I can fix IT!
Proactive effort
Work hard, play hard!
WHAT'S IN IT FOR YOU?
32 verlofdagen waarvan 12 ADV dagen.
Opleidingsbudget voor behalen van certificaten en bonus bij behalen hiervan.
Werken in een jong groeiend bedrijf (35 tal werknemers).
1 Thuiswerkdag voor een goede work-life balance.
Vanaf dag 1 staat jouw firmawagen met tankkaart klaar!
Voltijdse vaste tewerkstelling met interessante loonvoorwaarden.
Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, persoonlijke laptop, gsmabonnement, 13e maand, nettovergoedingen voor o.a. internet, carwash…
Open, transparante bedrijfscultuur waar autonoom werken wordt aangemoedigd.
Teambuildings & events waar je tijdens de lunch blijft over napraten & lachen!
Hippe en moderne werkomgeving, waar ontwikkeling belangrijk is en talent wordt erkend!