Stater Belgium is op zoek naar een Twee Service Center Medewerker voor een periode van drie maand ter versterking van haar Operations departement, dienst Service Center. Wij staan garant voor een hoogkwalitatieve financiële dienst ten aanzien van verschillende grootbanken en verzekeringsmaatschappijen in België.
We begeleiden jou zodat jij je kan ontplooien tot zelfstandige medewerker bij Operations en je toelegt op de volgende zaken:
Rol:
Het Service center staat ten dienste van de klanten voor het beantwoorden van vragen die betrekking hebben op hypothecaire dossiers:
Samen met je collega’s van het Service Center beantwoord je de telefonische oproepen van consumenten, tussenpersonen, notarissen en deurwaarders
Je zoekt naar oplossingen voor klanten
Daarnaast voer je ook een aantal agendataken uit voor het Service Center zelf, maar ook voor andere diensten
Je maakt deel uit van een dynamisch team dat elkaar door dik en dun steunt
Profiel:
Je bent bijna in het bezit van een bachelordiploma/graduaat en bent klaar om je carrière te starten of verder te ontwikkelen in de financiële sector
Je bent tweetalig: Nederlands en Frans
Je bent leergierig
Je bent klantgericht
Je hebt geen schrik van de telefoon
Je durft ideeën aan te brengen
Aanbod:
Een leuke en afwisselende voltijdse functie, waarin je al je talenten kwijt kunt en er ruimte is voor initiatieven en persoonlijke ontwikkeling. Er heerst bij ons een collegiale en informele sfeer en een goede work/life balance. Bovendien bieden wij een marktconforme bezoldiging, extralegale voordelen, opleidingsmogelijkheden, mogelijkheid tot thuiswerk en interessante projecten.
Geïnteresseerd?
Verstuur je cv met motivatie naar onze HRM afdeling via e-mail: hrm@stater.be