ARAG SE is een verzekeraar gespecialiseerd in rechtsbijstand, meer nog we zijn één van de grootste ter wereld. We zijn actief op internationaal niveau in 19 landen en zijn er in geslaagd om ons familiaal karakter te behouden. Bij ARAG in België geven we met zo een 100 collega’s dagdagelijks het beste van onszelf voor onze klanten. Onze missie, al in 1935 op papier gezet door onze oprichter Dr. Fassbender, luidt nog steeds: “elke burger moet zijn rechten kunnen laten gelden, ongeacht zijn financiële situatie”. Met andere woorden, juridische bijstand zou voor iedereen beschikbaar moeten zijn, ongeacht je financiële situatie, toch?
Om deze missie te blijven nastreven en om de service die wij onze klanten bieden, te blijven verbeteren, zijn wij op zoek naar een administratieve medewerker (m/v/x) . Deze positie van hands-on administratieve duizendpoot is onderdeel van ons “Claims” departement en zal rechtstreeks rapporteren aan de “Assistant Head of Claims".
Wat wordt jouw missie ?
• Je voert met de glimlach een veelheid van administratieve taken uit en helpt zo onze dossierbeheerders in de uitvoering van hun job en je draagt dus zo bij aan de tevredenheid van onze klanten.
• Na een opleidingsperiode, handel je de aan jou toegewezen taken op een autonome en kwalitatieve manier af.
• Enkele taken die op jouw enthousiasme wachten om uitgevoerd te worden: uploaden van documenten, opzoeken van informatie, printen van brieven, beheer en verzenden van documenten, registreren van informatie in onze systemen
Wie ben jij ?
• Je bent een duivel-doet-al en krijgt energie om je collega’s te helpen. Een “dankjewel voor je hulp”- woordje bezorgt jou meteen een “boost”.
• Routinematige taken schrikken je niet af, integendeel, je ziet dit als een kans om op zoek te gaan naar een manier om ze in de toekomst efficiënter aan te pakken.
• Je communiceert helder en transparant, en dit zowel schriftelijk als mondeling.
• Je bent perfect Nederlandstalig, kennis van het Frans is zeer goed meegenomen.
Wat hebben wij je te bieden ?
• Een functie in het “kloppend hart” van onze onderneming met een directe impact op de klanttevredenheid.
• Een participatieve bedrijfscultuur, waarin de menselijke aspecten en het evenwicht tussen werk en privéleven als zeer belangrijk worden beschouwd. Wij zijn erg trots op ons “hybride werkbeleid” dat jou de nodige flexibiliteit biedt die je van een moderne werkgever mag verwachten. (We hebben het hier uiteraard nog over tijdens het sollicitatiegesprek.)
• Geweldige collega's. Absoluut.
• Een zeer aangename en familiale sfeer. Ons kent ons.
• Een familiebrunch, een personeelsfeest (de laatste keer zaten we op een rooftopbar), virtuele “blind dates” met collega's ... en nog een paar andere leuke verrassingen gedurende de loop van het jaar.
• En natuurlijk ... een vast arbeidscontract, een aantrekkelijk salaris, extra (wettelijke) voordelen zoals een zeer uitgebreide groeps- en hospitalisatieverzekering, een fiscaalvriendelijke CAO 90 bonus, een vergoeding voor thuiswerk, IT-apparatuur voor thuis, ...
Geïnteresseerd ? Niet twijfelen dan, stuur je CV door naar Fabienne Decroos, onze HR Manager, via fabienne.decroos@arag.be